بازی های موبایل پرهام

Wiki Article

پابجی موبایل در ایران بدون رفع آی‌پی در دسترس نیست، اما می‌توانید با تغییر آی‌پی آن را تجربه کنید.

نینتندو در تولید و عرضه بازی مبتنی برا ورزش کارتینگ تجربه‌ زیادی دارد. پیش از این روی کنسول‌‌های نینتندو شاهد عرضه مجموعه ماریو کارت بودیم که هرکدام در جایگاه خود توانستند به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند.

پوسته های بسیاری در بازی وجود داشته است که دستیابی به آنها نیازمند صرف هزینه بوده که این مورد مسیر را برای شما سخت تر خواهد نمود.

البته این بازی‌ها شانسی انتخاب نشده‌اند. همه‌ی آن‌ها از نظر گرافیکی فوق العاده هستند و بالاتر از استانداردهای مرسوم دنیای بازی‌های موبایل جا میگیرند.

در ابتدا یک مزرعه رها شده به شما سپرده می‌شود و شما باید آن را از این رو به آن رو کنید.

مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های اندرویدی به پایان رسید که میتوانید نظر خود را باما در میان بگذارید.

در جریان بازی خدمه باید با پیدا کردن شیادها، آن‌ها را از سفینه به بیرون بیندازند. از طرفی شیادها نیز باید به شکلی رفتار کنند که خدمه به آن‌ها شک نکنند.

بهترین بازی های اندروید

با دانلود نسخه ماد شده می‌توانید بسیاری از بازی های اندروید از جمله گرید را با پول بی نهایت در گوشی داشته باشید.

گرافیک بازی واقعا شگفت‌انگیز است و سبک انیمه گونه و طراحی صوتی بی‌نظیر آن، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بازی تنظیمات گرافیکی زیادی وجود دارد و به عنوان مثال می‌توان بازی را روی ۶۰ یا ۳۰ فریم تنظیم بازی های بلاکچین موبایل کرد.

این روزها بازی‌های رقابتی و چندنفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرند و مشاهده می‌کنیم که سازنده‌های مختلف سعی می‌کنند بازی‌های رقابتی خود را که اکثرا مشابه بازی‌های معروف این سبک هستند، با شکل و شمایلی جدیدی روانه بازار کنند. دراین‌میان مدتی است که ویروس ساخت بازی‌های رقابتی متعدد پلتفرم موبایل را نیز دربر گرفته است و شاهد بازی‌های رقابتی زیادی هستیم که تا به امروز عرضه شده‌اند اما دراین‌میان تعداد کمی از آن‌ها با کیفیت هستند.

اگر بخواهیم به طراحی بازی پسرخوانده نگاه کنیم، این بازی به‌ویژه از لحاظ استایل طراحی یکی از بهترین‌ها در بازار ایران است.

شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در مورد بازی های موجود در لیست بازی های برتر اندروید باما در میان بگذارید. همچنین میتوانید بازی های پیشنهادی خود که در لیست بازی های برتر اندروید وجود نداشته است را برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تاکنون ۱۲ فصل از بازی گادز اف بوم با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و این بازی همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد.

Report this wiki page